Gra:Strona 901: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|pierwszyautor=Darken77 |
|pierwszyautor=Darken77 |
||
|autorzy=Darken77#Dowcip68# |
|autorzy=Darken77#Dowcip68# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=114 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=69 |
||
|odsetek_wyjść=1, |
|odsetek_wyjść=1,7544 |
||
|średni_czas=15, |
|średni_czas=15,0625 |
||
|s_w_z1=Gra:Strona 106,1 |
|s_w_z1=Gra:Strona 106,1 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=49 |
||
|s_w_z2=Gra:Strona 120,2 |
|s_w_z2=Gra:Strona 120,2 |
||
|s_w_l2=13 |
|s_w_l2=13 |
Wersja z 02:42, 2 paź 2019
Strona 901 Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 120, Strona 120,1, Strona 120,2, Strona 120,3, Strona 0,0009, Strona 86 |
Liczba linkujących | 7 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Pętla linków | Gra:Strona 120,1 |
Pętla linków | Gra:Strona 120,2 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 114 |
Unikalne odwiedziny | 69 |
Odsetek wyjść | 1,7544% |
Średni czas spędzony na stronie | 15,0625 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2011-03-06 08:47:15 |
Data ostatniej edycji | 2013-05-01 08:24:42 |
Ilość wersji | 3 |
Autorzy | Darken77, Dowcip68 |
Pierwszy autor | Darken77 |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Pojawiasz się w środku iglastego, cichego lasu. Po kilku minutach wędrówki dochodzisz do polany. Stoi na niej brodaty starzec w białym płaszczu, trzymający w ręce ziemniaka. Obserwuje cię z uwagą. Z jego twarzy nie możesz wyczytać, czy ma przyjacielskie zamiary, czy nie.
Co teraz?
- Zapraszasz go do wspólnego zastanawiania się nad sensem życia.
- Chwytasz leżący na ziemi, jednoręczny miecz i ciśniesz nim w starca.
- Modlisz się do Allaha o deszcz kotletów schabowych, który zmiażdży starca.
- Dajesz starcowi w pysk twierdząc, że ziemniak jest twój.
- Podnosisz z ziemi miecz i biegniesz w stronę starca, po czym zabijasz go, by wygrać Grę.
- Informujesz starca o tym, że jest on, grzecznie mówiąc, niemądry.