Gra:Strona 901: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
Linia 4: | Linia 4: | ||
|motywy=Las,Starzec,Ziemniak |
|motywy=Las,Starzec,Ziemniak |
||
|konwergencja=5 – pełna dowolność |
|konwergencja=5 – pełna dowolność |
||
|znaczniki=Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść |
|||
|opis=Ostatnie dwa wyjścia są słabe. |
|||
|istnieje=true |
|istnieje=true |
||
|datautw=2011-03-06 08:47:15 |
|datautw=2011-03-06 08:47:15 |
Wersja z 08:53, 10 lut 2020
Strona 901 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Początek wątku |
Wątek | Starzec z lasu iglastego |
Motywy | Las, Starzec, Ziemniak |
Moc konwergencji | 5 – pełna dowolność |
Jakość | |
Znaczniki moderacji | Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść |
Linki | |
Linkuje do | Strona 120, Strona 120,1, Strona 120,2, Strona 120,3, Strona 0,0009, Strona 86 |
Liczba linkujących | 7 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Pętla linków | Gra:Strona 120,1 |
Pętla linków | Gra:Strona 120,2 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 148 |
Unikalne odwiedziny | 81 |
Odsetek wyjść | 2,7027% |
Średni czas spędzony na stronie | 16,5139 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2011-03-06 08:47:15 |
Data ostatniej edycji | 2013-05-01 08:24:42 |
Ilość wersji | 3 |
Autorzy | Darken77, Dowcip68 |
Pierwszy autor | Darken77 |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Notatki
Ostatnie dwa wyjścia są słabe.
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Pojawiasz się w środku iglastego, cichego lasu. Po kilku minutach wędrówki dochodzisz do polany. Stoi na niej brodaty starzec w białym płaszczu, trzymający w ręce ziemniaka. Obserwuje cię z uwagą. Z jego twarzy nie możesz wyczytać, czy ma przyjacielskie zamiary, czy nie.
Co teraz?
- Zapraszasz go do wspólnego zastanawiania się nad sensem życia.
- Chwytasz leżący na ziemi, jednoręczny miecz i ciśniesz nim w starca.
- Modlisz się do Allaha o deszcz kotletów schabowych, który zmiażdży starca.
- Dajesz starcowi w pysk twierdząc, że ziemniak jest twój.
- Podnosisz z ziemi miecz i biegniesz w stronę starca, po czym zabijasz go, by wygrać Grę.
- Informujesz starca o tym, że jest on, grzecznie mówiąc, niemądry.