Gra:Strona 5524258: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
(Automagiczne informacje)
Linia 13: Linia 13:
|pierwszyautor=MarMaj
|pierwszyautor=MarMaj
|autorzy=Józef Piłsudski#MarMaj#
|autorzy=Józef Piłsudski#MarMaj#
|odwiedziny=63
|odwiedziny=48
|uni_odwiedziny=47
|uni_odwiedziny=40
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=14,1111
|średni_czas=16,0625
|s_w_z1=Gra:Strona 454500,224
|s_w_z1=Gra:Strona 454500,224
|s_w_l1=32
|s_w_l1=28
|s_w_z2=Gra:Gra
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 572
|s_w_l2=7
|s_w_l2=4
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 572
|s_w_z3=Gra:Gra
|s_w_l3=4
|s_w_l3=4
|s_w_z4=Gra:Strona 1054
|s_w_z4=Gra:Strona 1054
|s_w_l4=4
|s_w_l4=4
|s_w_z5=Gra:Strona 5524258
|s_w_z5=Gra:Strona 952,1
|s_w_l5=4
|s_w_l5=4
|s_w_z6=Gra:Strona 8975,.9
|s_w_z6=(inne)
|s_w_l6=4
|s_w_l6=4
|s_w_z7=Gra:Strona 952,1
|s_w_l7=4
|s_w_z8=(inne)
|s_w_l8=4
|linkuje=Strona 8975,.9#Strona 1660#Strona 952,1#Strona 1054#
|linkuje=Strona 8975,.9#Strona 1660#Strona 952,1#Strona 1054#
|redlinkuje=Strona 22199#Strona 01099.8#
|redlinkuje=Strona 22199#Strona 01099.8#

Wersja z 11:43, 23 sie 2020

Strona 5524258
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Sfinks (labirynt)
Motywy Sfinks, Bieganie uciekanie
Moc konwergencji 1 – możliwość zerowa
Jakość
Znaczniki moderacji Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść
Linki
Linkuje do Strona 8975,.9, Strona 1660, Strona 952,1, Strona 1054
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 1000
Redlinki
Redlinkuje do Strona 22199, Strona 01099.8
Statystyki
Odwiedziny 48
Unikalne odwiedziny 40
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 16,0625 s
Inne
Data utworzenia 2013-11-09 16:22:50
Data ostatniej edycji 2013-11-09 16:33:55
Ilość wersji 2
Autorzy Józef Piłsudski, MarMaj
Pierwszy autor MarMaj
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia

Notatki

Gdzie jest humor? I gdzie tu logika? Można ładować porzucone wejścia – powinnismy jednak być w podziemnym tunelu. Petersburg średnio pasuje.

Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Właśnie cię olśniło i stwierdzasz, że sfinksy nie potrafią mówić. Błyskawicznie bierzesz nogi za pas. Biegniesz przed siebie już od około godziny. Czas obrać jakiś konkretny kierunek.

Tylko jaki...

  • Pytasz się przypadkiem przechodzącego obok kolegi z podstawówki czy potrafi przeprowadzić teleportację do galerii handlowej.
  • Szybkim krokiem pokonujesz drogę do domu starców.
  • Spacerkiem dochodzisz do pobliskiej toalety.
  • Powolnym krokiem docierasz do Biedronki.
  • Czołgasz się do Sankt Petersburga.
  • Bezczynnie stoisz w miejscu.