Gra:Fantasy/strona 223: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
(Nie pokazano 12 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
||
|autorzy=Józef Piłsudski# |
|autorzy=Józef Piłsudski# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=253 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=162 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas= |
|średni_czas=11,5850 |
||
⚫ | |||
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 214 |
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 214 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=169 |
||
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 229 |
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 229 |
||
|s_w_l2= |
|s_w_l2=63 |
||
|s_w_z3= |
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 224 |
||
|s_w_l3= |
|s_w_l3=7 |
||
|s_w_z4=Gra: |
|s_w_z4=Gra:Strona 0 |
||
|s_w_l4= |
|s_w_l4=7 |
||
|s_w_z5=Gra: |
|s_w_z5=Gra:Zamek/ciemneschody |
||
|s_w_l5= |
|s_w_l5=7 |
||
⚫ | |||
|s_w_z6=Gra:Strona -777 |
|||
|s_w_l6=1 |
|||
|s_w_z7=Gra:Strona +43 |
|||
|s_w_l7=1 |
|||
|s_w_z8=Gra:Strona 0 |
|||
|s_w_l8=1 |
|||
|s_w_z9=Gra:Strona 86 |
|||
|s_w_l9=1 |
|||
|s_w_z10=Gra:Zamek/ciemneschody |
|||
|s_w_l10=1 |
|||
}} |
}} |
Aktualna wersja na dzień 10:18, 23 sie 2021
Fantasy/strona 223 Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Fantasy/strona 229 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 253 |
Unikalne odwiedziny | 162 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 11,5850 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2013-08-06 21:27:11 |
Data ostatniej edycji | 2013-08-06 21:27:11 |
Ilość wersji | 1 |
Autorzy | Józef Piłsudski |
Pierwszy autor | Józef Piłsudski |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Podchodzisz do jednego ze strażników będących na służbie i miło spędzających czas w gospodzie, po czym oddalasz się do koszar, w których spędzisz bezpiecznie noc.
Nazajutrz zgłaszasz się do komendanta po drugie zadanie.