Gra:Strona 1,(91): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
m (aktualizuję metryki) |
m (aktualizuję metryki) |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|pierwszyautor=Tararar |
|pierwszyautor=Tararar |
||
|autorzy=Jurek10#Tararar# |
|autorzy=Jurek10#Tararar# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=91 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=77 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas= |
|średni_czas=8,2747 |
||
|s_w_z1=Gra:Strona +3,8 |
|s_w_z1=Gra:Strona +3,8 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=91 |
||
|linkuje=Strona 1,(95)#Strona 1,(97)# |
|linkuje=Strona 1,(95)#Strona 1,(97)# |
||
|redlinkuje=Strona 1,(109)# |
|redlinkuje=Strona 1,(109)# |
Aktualna wersja na dzień 19:43, 23 sie 2021
Strona 1,(91) Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Wątek | Dziadek z podziemi |
Motywy | Król, Wojna, Śmierć, Zamek, Wojskowość, Jaskinia, Głupota tępota debilizm |
Moc konwergencji | 2 – bardzo szczegółowy wątek |
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 1,(95), Strona 1,(97) |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 8 |
Redlinki | |
Redlinkuje do | Strona 1,(109) |
Statystyki | |
Odwiedziny | 91 |
Unikalne odwiedziny | 77 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 8,2747 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2011-05-22 15:18:59 |
Data ostatniej edycji | 2012-03-09 20:51:42 |
Ilość wersji | 2 |
Autorzy | Jurek10, Tararar |
Pierwszy autor | Tararar |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Starzec kręci głową.
– Ty głupcze uwiedzony szansą na fawory! Twa krótkowzroczność by cię zgubiła.
Król dążył jak najszybciej do swojego zamku, bo chciał ogłosić wojnę.
W wyniku wojny ty zostałbyś wcielony do armii i zginąłbyś pierwszego dnia.
Zaprawdę powiadam ci, przez swą głupotę nie jesteś godzien, bym poprowadził cię przez jaskinię!
Cóżże zatem uczynisz?
- Padniesz na kolana i poprosisz o jeszcze jedną szansę – drugą zagadkę.
- Poszukasz drogi sam.
- Zmusisz starca siłą, by wskazał ci drogę.