Gra:Strona 5524258: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
 
m (aktualizuję metryki)
 
(Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
{{Gra
|glebokosc=13
|linkuje=Strona_8975,.9#Strona_22199#Strona_1660#Strona_952,1#Strona_1054#Strona_01099.8#
|typy=Zwykła strona
|wątki=Sfinks (labirynt)
|motywy=Sfinks,Bieganie uciekanie
|konwergencja=1 – możliwość zerowa
|znaczniki=Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść
|opis=Gdzie jest humor? I gdzie tu logika?
Można ładować porzucone wejścia – powinnismy jednak być w podziemnym tunelu. Petersburg średnio pasuje.
|istnieje=true
|datautw=2013-11-09 16:22:50
|datamod=2013-11-09 16:33:55
|wersji=2
|pierwszyautor=MarMaj
|autorzy=Józef Piłsudski#MarMaj#
|odwiedziny=49
|uni_odwiedziny=49
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=19,9388
|s_w_z1=Gra:Strona 454500,224
|s_w_l1=35
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 572
|s_w_l2=7
|s_w_z3=Gra:Gra
|s_w_l3=7
|linkuje=Strona 8975,.9#Strona 1660#Strona 952,1#Strona 1054#
|redlinkuje=Strona 22199#Strona 01099.8#
}}
}}
[[Kategoria:Gra|5524258]]
[[Kategoria:Gra|5524258]]

Aktualna wersja na dzień 20:19, 23 sie 2021

Strona 5524258
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Sfinks (labirynt)
Motywy Sfinks, Bieganie uciekanie
Moc konwergencji 1 – możliwość zerowa
Jakość
Znaczniki moderacji Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść
Linki
Linkuje do Strona 8975,.9, Strona 1660, Strona 952,1, Strona 1054
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 13
Redlinki
Redlinkuje do Strona 22199, Strona 01099.8
Statystyki
Odwiedziny 49
Unikalne odwiedziny 49
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 19,9388 s
Inne
Data utworzenia 2013-11-09 16:22:50
Data ostatniej edycji 2013-11-09 16:33:55
Ilość wersji 2
Autorzy Józef Piłsudski, MarMaj
Pierwszy autor MarMaj
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia

Notatki

Gdzie jest humor? I gdzie tu logika? Można ładować porzucone wejścia – powinnismy jednak być w podziemnym tunelu. Petersburg średnio pasuje.

Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Właśnie cię olśniło i stwierdzasz, że sfinksy nie potrafią mówić. Błyskawicznie bierzesz nogi za pas. Biegniesz przed siebie już od około godziny. Czas obrać jakiś konkretny kierunek.

Tylko jaki...

  • Pytasz się przypadkiem przechodzącego obok kolegi z podstawówki czy potrafi przeprowadzić teleportację do galerii handlowej.
  • Szybkim krokiem pokonujesz drogę do domu starców.
  • Spacerkiem dochodzisz do pobliskiej toalety.
  • Powolnym krokiem docierasz do Biedronki.
  • Czołgasz się do Sankt Petersburga.
  • Bezczynnie stoisz w miejscu.