Gra:Strona 201202: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
(Automagiczne informacje)
Linia 6: Linia 6:
|pierwszyautor=79.162.130.238
|pierwszyautor=79.162.130.238
|autorzy=0michal#77.113.36.142#79.162.130.238#79.191.81.102#Ciemnowidz#Del Pacino#Kubajakub121#Mbot#Rose rock#Rzymianin#ZelDelet#
|autorzy=0michal#77.113.36.142#79.162.130.238#79.191.81.102#Ciemnowidz#Del Pacino#Kubajakub121#Mbot#Rose rock#Rzymianin#ZelDelet#
|odwiedziny=135
|odwiedziny=175
|uni_odwiedziny=76
|uni_odwiedziny=101
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=23,2741
|średni_czas=24,4857
|s_w_z1=Gra:Strona 201200
|s_w_z1=Gra:Strona 201200
|s_w_l1=66
|s_w_l1=99
|s_w_z2=Gra:Strona 201204
|s_w_z2=Gra:Strona 201204
|s_w_l2=26
|s_w_l2=36
|s_w_z3=Gra:Strona 201205
|s_w_z3=Gra:Strona 0,0009
|s_w_l3=16
|s_w_l3=18
|s_w_z4=Gra:Strona 0,0009
|s_w_z4=Gra:Strona 201205
|s_w_l4=15
|s_w_l4=18
|s_w_z5=(inne)
|s_w_z5=(inne)
|s_w_l5=10
|s_w_l5=4
|s_w_z6=Gra:Drogówka/Darłowo/Rusko 2
|s_w_l6=2
|linkuje=Strona 201204#Strona 201205#Strona 0,0009#
|linkuje=Strona 201204#Strona 201205#Strona 0,0009#
}}
}}

Wersja z 21:31, 16 lut 2020

Strona 201202
Strona Gry
Jakość
Linki
Linkuje do Strona 201204, Strona 201205, Strona 0,0009
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 1000
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 175
Unikalne odwiedziny 101
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 24,4857 s
Inne
Data utworzenia 2009-11-10 13:05:23
Data ostatniej edycji 2013-10-27 15:06:21
Ilość wersji 15
Autorzy 0michal, 77.113.36.142, 79.162.130.238, 79.191.81.102, Ciemnowidz, Del Pacino, Kubajakub121, Mbot, Rose rock, Rzymianin, ZelDelet
Pierwszy autor 79.162.130.238
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.


– Białe pierwsze – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.

– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci dwie wieże Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.

A może zastosujesz jakąś strategię?