Gra:Strona 1802: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
m (aktualizuję metryki)
 
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
{{Gra
|glebokosc=16
|typy=Zwykła strona
|wątki=Klapkina wiele lat później
|motywy=Kaptur,Śmiech,Cukierki,Kolejnictwo,Świeca,Zagadka
|konwergencja=3 – wymagany wspólny element
|istnieje=true
|istnieje=true
|transkluduje=Strona 1804#
|datautw=2013-07-09 17:50:10
|datautw=2013-07-09 17:50:10
|datamod=2013-07-09 17:50:10
|datamod=2013-07-09 17:50:10
Linia 7: Linia 11:
|pierwszyautor=Grrr!
|pierwszyautor=Grrr!
|autorzy=Grrr!#
|autorzy=Grrr!#
|odwiedziny=9
|odwiedziny=7
|uni_odwiedziny=5
|uni_odwiedziny=7
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=21,1111
|średni_czas=25,1429
|s_w_z1=Gra:Strona 1803
|s_w_l1=7
|transkluduje=Strona 1804#
}}
}}
[[Kategoria:Gra|1802]]
[[Kategoria:Gra|1802]]

Aktualna wersja na dzień 19:55, 23 sie 2021

Strona 1802
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Klapkina wiele lat później
Motywy Kaptur, Śmiech, Cukierki, Kolejnictwo, Świeca, Zagadka
Moc konwergencji 3 – wymagany wspólny element
Jakość
Linki
Transkluduje Strona 1804
Liczba linkujących 2
Głębokość (od Strona 1) 16
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 7
Unikalne odwiedziny 7
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 25,1429 s
Inne
Data utworzenia 2013-07-09 17:50:10
Data ostatniej edycji 2013-07-09 17:50:10
Ilość wersji 1
Autorzy Grrr!
Pierwszy autor Grrr!
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Rozmówca śmieje się (a przynajmniej śmiałby się, gdyby mógł, więc wydaje obce dźwięki):

– Nie, tym razem mogą być dwa cukierki[1] za darmo; co ty na to? – odczytujesz z tabliczki.

Chyba na razie masz dość przygód[2], więc uprzejmie odmawiasz. Zresztą, tak naprawdę pracujesz dla dobra kolei, nie?

Czekasz. Zakapturzony osobnik wyjmuje z kieszeni świeczkę i zapisuje, tym razem na ścianie (ku Twemu zrozumiałemu oburzeniu):

Weź ją. To jedyne, co dało się uczynić. Tylko pamiętaj, by zapalić ją dopiero wtedy, kiedy będziesz na to gotowy.

Przyjmujesz ten dziwny prezent, po czym gość znika. No tak, zagadki. To zawsze zaczyna się tak samo...

Co robisz?

Przypisy

  1. – Chwila, ile to było dawniej? – liczysz.
  2. Pamiętasz jeszcze, co się stało po tamtym mentosie, prawda?