Gra:Strona 686870: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
m (aktualizuję metryki)
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
{{Gra
|glebokosc=6
|typy=Zwykła strona
|wątki=Matrix
|motywy=Architekt (matrix), Facet tajniak w garniturze agent, Matrix, Smok, Wygrana zwycięstwo
|konwergencja=2 – bardzo szczegółowy wątek
|opis=
|istnieje=true
|istnieje=true
|datautw=2009-10-26 19:27:59
|datautw=2009-10-26 19:27:59
Linia 6: Linia 12:
|pierwszyautor=83.25.149.113
|pierwszyautor=83.25.149.113
|autorzy=83.25.149.113#91.150.223.123#
|autorzy=83.25.149.113#91.150.223.123#
|odwiedziny=52
|odwiedziny=70
|uni_odwiedziny=29
|uni_odwiedziny=42
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=8,0577
|średni_czas=25,8286
|s_w_z1=Gra:Strona 6868
|s_w_z1=Gra:Strona 6868
|s_w_l1=27
|s_w_l1=42
|s_w_z2=Gra:Strona 0,101
|s_w_z2=Gra:Strona 0,101
|s_w_l2=23
|s_w_l2=28
|s_w_z3=Gra:Strona X
|s_w_l3=2
|linkuje=Strona 0,101#
|linkuje=Strona 0,101#
}}
}}

Aktualna wersja na dzień 20:27, 23 sie 2021

Strona 686870
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Matrix
Motywy Architekt (matrix), Facet tajniak w garniturze agent, Matrix, Smok, Wygrana zwycięstwo
Moc konwergencji 2 – bardzo szczegółowy wątek
Jakość
Linki
Linkuje do Strona 0,101
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 6
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 70
Unikalne odwiedziny 42
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 25,8286 s
Inne
Data utworzenia 2009-10-26 19:27:59
Data ostatniej edycji 2009-12-21 16:36:42
Ilość wersji 2
Autorzy 83.25.149.113, 91.150.223.123
Pierwszy autor 83.25.149.113
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Rezygnując ze swoich marzeń o zakończeniu Gry, postanawiasz wydostać się z Matrixa. Architekt nie zamierza jednak wypuścić twojego umysłu ze swoich wirtualnych szponów bez walki. Jednym kliknięciem Entera przyzywa dziesiątki agentów, z Agentem Smithem na czele, sam zaś przeistacza się z powrotem w gigantycznego smoka.

Na szczęście okazujesz się szybszy od agentów (zonk!) i wpadasz przez drzwi do pomieszczenia, przypominającego twój własny pokój (posprzątany rzecz jasna).

Rozglądasz się gorączkowo, zastanawiasz się kto mógł posprzątać twój pokój i co tu robi ten dziwny zwierz, aż w końcu odnajdujesz w podłodze klapę z napisem "ESCAPE THE MATRIX". Wtem, zwierzak zmienia się w Agenta Smitha a szczoteczka do zębów w Architekta, którzy rzucają się na ciebie, a ty uciekasz przez klapę w podłodze.

Zobacz, co było dalej...