Gra:Fantasy/strona 224: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
(Nie pokazano 4 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
||
|autorzy=91.226.7.133#Józef Piłsudski# |
|autorzy=91.226.7.133#Józef Piłsudski# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=133 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=98 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas=5, |
|średni_czas=5,1278 |
||
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 214 |
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 214 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=105 |
||
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 229 |
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 229 |
||
|s_w_l2= |
|s_w_l2=14 |
||
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona |
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 223 |
||
|s_w_l3= |
|s_w_l3=7 |
||
|zawierachoose=prawda |
|zawierachoose=prawda |
||
|s_w_z4=Gra:Fantasy/strona śmierć |
|||
|s_w_l4=7 |
|||
|linkujelos=Fantasy/strona 229#Fantasy/strona śmierć# |
|linkujelos=Fantasy/strona 229#Fantasy/strona śmierć# |
||
}} |
}} |
Aktualna wersja na dzień 10:18, 23 sie 2021
Fantasy/strona 224 Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Zawiera znacznik <choose> | prawda |
Linkuje losowo do | Fantasy/strona 229, Fantasy/strona śmierć |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 133 |
Unikalne odwiedziny | 98 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 5,1278 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2013-08-06 21:29:54 |
Data ostatniej edycji | 2014-09-24 19:47:48 |
Ilość wersji | 2 |
Autorzy | 91.226.7.133, Józef Piłsudski |
Pierwszy autor | Józef Piłsudski |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Wyciągasz miecz i walisz krasnoluda w łeb bez ostrzeżenia.
Ostrze gładko wchodzi w czaszkę i krasnolud pada na ziemię. Pozostali bywalcy przybytku patrzą na ciebie dziwnie, dlatego decydujesz się spędzić noc w koszarach.
Nazajutrz zgłaszasz się do komendanta po drugie zadanie.