Gra:Fantasy/strona 223: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
||
|autorzy=Józef Piłsudski# |
|autorzy=Józef Piłsudski# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=62 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=37 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas=5, |
|średni_czas=5,0968 |
||
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 214 |
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 214 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=40 |
||
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 229 |
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 229 |
||
|s_w_l2= |
|s_w_l2=16 |
||
|s_w_z3= |
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 228 |
||
|s_w_l3= |
|s_w_l3=1 |
||
|s_w_z4=Gra: |
|s_w_z4=Gra:Strona +43 |
||
|s_w_l4=1 |
|s_w_l4=1 |
||
|s_w_z5=Gra: |
|s_w_z5=Gra:Strona 0 |
||
|s_w_l5=1 |
|s_w_l5=1 |
||
|s_w_z6=Gra:Strona |
|s_w_z6=Gra:Strona 86 |
||
|s_w_l6=1 |
|s_w_l6=1 |
||
|s_w_z7=Gra: |
|s_w_z7=Gra:Zamek/ciemneschody |
||
|s_w_l7=1 |
|s_w_l7=1 |
||
|s_w_z8= |
|s_w_z8=(inne) |
||
|s_w_l8=1 |
|s_w_l8=1 |
||
|s_w_z9=Gra:Strona 86 |
|||
|s_w_l9=1 |
|||
|s_w_z10=Gra:Zamek/ciemneschody |
|||
|s_w_l10=1 |
|||
|linkuje=Fantasy/strona 229# |
|linkuje=Fantasy/strona 229# |
||
}} |
}} |
Wersja z 20:33, 29 paź 2019
Fantasy/strona 223 Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Fantasy/strona 229 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 62 |
Unikalne odwiedziny | 37 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 5,0968 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2013-08-06 21:27:11 |
Data ostatniej edycji | 2013-08-06 21:27:11 |
Ilość wersji | 1 |
Autorzy | Józef Piłsudski |
Pierwszy autor | Józef Piłsudski |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Podchodzisz do jednego ze strażników będących na służbie i miło spędzających czas w gospodzie, po czym oddalasz się do koszar, w których spędzisz bezpiecznie noc.
Nazajutrz zgłaszasz się do komendanta po drugie zadanie.