Gra:Strona 1,(108): Różnice pomiędzy wersjami
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|pierwszyautor=Tararar |
|pierwszyautor=Tararar |
||
|autorzy=Tararar# |
|autorzy=Tararar# |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
|uni_odwiedziny=15 |
|uni_odwiedziny=15 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas= |
|średni_czas=21,0588 |
||
|s_w_z1=Gra:Strona 1,(100) |
|s_w_z1=Gra:Strona 1,(100) |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=9 |
||
|s_w_z2=(inne) |
|s_w_z2=(inne) |
||
|s_w_l2=4 |
|s_w_l2=4 |
||
Linia 20: | Linia 18: | ||
|s_w_z4=Gra:Strona 328,1 |
|s_w_z4=Gra:Strona 328,1 |
||
|s_w_l4=2 |
|s_w_l4=2 |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
}} |
}} |
||
[[Kategoria:Gra|1,(108)]] |
[[Kategoria:Gra|1,(108)]] |
Wersja z 19:40, 16 lut 2020
Strona 1,(108) Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 1,(114), Strona 86 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Redlinkuje do | Strona 1,(115) |
Statystyki | |
Odwiedziny | 17 |
Unikalne odwiedziny | 15 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 21,0588 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2011-05-26 10:06:42 |
Data ostatniej edycji | 2011-05-26 10:06:42 |
Ilość wersji | 1 |
Autorzy | Tararar |
Pierwszy autor | Tararar |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Za pomocą:
- kryształowej kuli (idealna soczewka)
- szczoteczki i pasty (izolator)
- telefonu komórkowego (emituje fale radiowe)
- grzybka halucynogennego z ogryzkiem
budujesz machinę do wskrzeszenia Starca. Podłączasz ją do jego serca...
...czekasz...
puk-puk
puk-puk
puk-puk
Udało ci się!
Starzec jednak, zregenerowawszy się, jest na ciebie nieźle wkurzony i rozwalił maszynę.
Coś zaczęło się dymić... coraz bardziej... i bardziej...
Przerażony zaczął więc rzucać wszystkie zaklęcia, jakie przyszły mu do głowy.
Dymi coraz bardziej...
...bardziej...
... i bardziej.
Już nic nie widzisz - wszystko jest wypełnione kłębami dymu i pary.
Czekasz.
Nagle słyszysz przeciągły, znajomy Ci gwizd...
Tak, koleś. Dzięki połączeniu magii i pokręconej techniki wydostałeś się z jaskini.
Szkoda tylko, że na dziewiętnastowieczne tory kolejowe tuż przed pędzącą lokomotywę.
Co zrobisz?
- Odwrócisz się i jak na amerykańskich filmach zaczniesz uciekać po torach.
- Będziesz mądrzejszy od bohaterów amerykańskich filmów i po prostu odsuniesz się na bok.
- Wskoczysz do pociągu.