Gra:Fantasy/strona 201: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
(Automagiczne informacje)
Linia 6: Linia 6:
|pierwszyautor=Józef Piłsudski
|pierwszyautor=Józef Piłsudski
|autorzy=Józef Piłsudski#Luxferre#
|autorzy=Józef Piłsudski#Luxferre#
|odwiedziny=304
|odwiedziny=328
|uni_odwiedziny=178
|uni_odwiedziny=194
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=19,7368
|średni_czas=22,7104
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 19
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 19
|s_w_l1=205
|s_w_l1=217
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 202
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 202
|s_w_l2=54
|s_w_l2=63
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 201
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 201
|s_w_l3=14
|s_w_l3=16
|s_w_z4=(inne)
|s_w_z4=(inne)
|s_w_l4=12
|s_w_l4=12
|s_w_z5=Gra:Fantasy/strona 22
|s_w_z5=Gra:Fantasy/strona 22
|s_w_l5=7
|s_w_l5=8
|s_w_z6=Gra:Fantasy/strona 13
|s_w_z6=Gra:Fantasy/strona 13
|s_w_l6=4
|s_w_l6=4

Wersja z 09:34, 23 sie 2020

Fantasy/strona 201
Strona Gry
Jakość
Linki
Linkuje do Fantasy/strona 202
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 1000
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 328
Unikalne odwiedziny 194
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 22,7104 s
Inne
Data utworzenia 2013-08-06 19:59:04
Data ostatniej edycji 2016-03-12 16:21:44
Ilość wersji 2
Autorzy Józef Piłsudski, Luxferre
Pierwszy autor Józef Piłsudski
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Straż miejska
Faran uśmiecha się.
To właśnie chciałem usłyszeć – odpowiada.

Idziesz do koszar. Do twoich nozdrzy dociera odór potu i krwi ćwiczących strażników, które wzbudzają twoją rządzę krwi. Idziesz prosto do największego budynku, gdyż tam z pewnością urzęduje Gorlas.

Kim jesteś? Cywilom nie wolno tu wchodzić – stwierdził strażnik zakuty w ciężką zbroję.
Chcę wstąpić do straży. Faran mówi, że się nadaję – odpowiadasz.
Faran? Dobrze, dam ci szansę. Witaj w straży! Od razu zlecę ci pierwsze zadanie. Porozmawiaj z magiem Denaturatorem. Jest pewna sprawa, którą musimy razem rozwiązać. Chodzi o pewną sektę, która stwarza coraz więcej kłopotów. Mag wprowadzi cię w szczegóły. Weź zbroję i broń z magazynu i idź do niego jak najszybciej.

Zgodnie z zaleceniem komendanta udajesz się z powrotem do maga.

Kapitan Gorlas chce żebym w imieniu straży zajął się pewną sprawą.
To dobrze. Chodzi o likwidację tajemniczej sekty. Jedna z jej siedzib, które udało nam się namierzyć jest właśnie w Ischias. Udaj się tam i porozmawiaj z Gorlasem. To ten człowiek, od którego dostałeś list.
Będzie jak chcesz, magu – odpowiadasz i ruszasz z powrotem do Ischias.