Gra:Fantasy/strona 211: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
|pierwszyautor=Józef Piłsudski |
||
|autorzy=Józef Piłsudski# |
|autorzy=Józef Piłsudski# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=96 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=40 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas=4, |
|średni_czas=4,6458 |
||
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona |
|s_w_z1=Gra:Fantasy/strona 213 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=24 |
||
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona |
|s_w_z2=Gra:Fantasy/strona 220 |
||
|s_w_l2= |
|s_w_l2=20 |
||
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona |
|s_w_z3=Gra:Fantasy/strona 206 |
||
|s_w_l3= |
|s_w_l3=16 |
||
|s_w_z4=Gra:Fantasy/strona 221 |
|s_w_z4=Gra:Fantasy/strona 221 |
||
|s_w_l4= |
|s_w_l4=16 |
||
|s_w_z5=Gra: |
|s_w_z5=Gra:Fantasy/strona 219 |
||
|s_w_l5= |
|s_w_l5=8 |
||
|s_w_z6=Gra: |
|s_w_z6=Gra:Drogówka/Koszalin/Jachtowa |
||
|s_w_l6=4 |
|s_w_l6=4 |
||
|s_w_z7=Gra:Fantasy/strona |
|s_w_z7=Gra:Fantasy/strona 212 |
||
|s_w_l7=4 |
|s_w_l7=4 |
||
|s_w_z8=(inne) |
|s_w_z8=(inne) |
Wersja z 08:35, 23 sie 2020
Fantasy/strona 211 Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Fantasy/strona 219, Fantasy/strona 220, Fantasy/strona 221 |
Liczba linkujących | 3 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 96 |
Unikalne odwiedziny | 40 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 4,6458 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2013-08-06 20:17:16 |
Data ostatniej edycji | 2013-08-06 20:17:16 |
Ilość wersji | 1 |
Autorzy | Józef Piłsudski |
Pierwszy autor | Józef Piłsudski |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Docierasz do mostu. Stoi przy nim szkielet. Choć wygląda niepozornie, na plecach ma dwuręczny miecz zdolny przeciąć konia na pół.
- – To jest Most Śmierci. Jeśli chcesz przezeń przejść musisz rozwiązać zagadkę – mówi.