Gra:Strona 7,96,13: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|pierwszyautor=Kacper314 |
|pierwszyautor=Kacper314 |
||
|autorzy=Adoor321#Kacper314# |
|autorzy=Adoor321#Kacper314# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=46 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=46 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas=5, |
|średni_czas=5,7391 |
||
|s_w_z1=Gra:Strona 7,96,10 |
|s_w_z1=Gra:Strona 7,96,10 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=26 |
||
|s_w_z2=Gra:Strona 79,9997 |
|s_w_z2=Gra:Strona 79,9997 |
||
|s_w_l2= |
|s_w_l2=20 |
||
|linkuje=Strona -7,9610# |
|linkuje=Strona -7,9610# |
||
}} |
}} |
Wersja z 14:28, 15 maj 2021
Strona 7,96,13 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Wątek | Wydział Szatańskiej Technologii |
Motywy | Skrzynia, Liczenie, Skakanie, Lidl, Biedronka (sklep), Rykoszet, Pocisk, Zbawienie, Świeżaki słodziaki, Kołek, Strzelanka FPS |
Moc konwergencji | 2 – bardzo szczegółowy wątek |
Jakość | |
Znaczniki moderacji | Świetna strona |
Linki | |
Linkuje do | Strona -7,9610 |
Liczba linkujących | 2 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 46 |
Unikalne odwiedziny | 46 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 5,7391 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2011-09-12 07:08:37 |
Data ostatniej edycji | 2020-03-11 09:24:20 |
Ilość wersji | 3 |
Autorzy | Adoor321, Kacper314 |
Pierwszy autor | Kacper314 |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Rzucasz się w kierunku dużej drewnianej skrzyni stojącej dwa metry dalej, ale uświadamiasz sobie, że:
- źle obliczyłeś odległość,
- w ogóle nie umiesz liczyć,
- źle się odbiłeś,
- w ogóle się nie odbiłeś,
- przegapiłeś tydzień grecki w Lidlu…
- …i kolejną wojnę świeżakowo-słodziakową w Biedronce,
- więc stoisz jak kołek czekając na zbawienie,
- które ominęło cię o milimetr,
- to zbawienie nazywa się pocisk,
- który co prawda cię minął, ale oberwałeś rykoszetem,
- ale nie umierasz, bo przecież ta realistyczna strzelanka jest nadal grą!