Gra:Strona 1,(108): Różnice pomiędzy wersjami
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Gra |
{{Gra |
||
|istnieje=true |
|||
|linkuje=Strona 1,(114 |
|linkuje=Strona 1,(114)#Strona 86# |
||
|redlinkuje=Strona 1,(115)# |
|||
}} |
}} |
||
[[Kategoria:Gra|1,(108)]] |
[[Kategoria:Gra|1,(108)]] |
Wersja z 23:11, 29 maj 2019
Strona 1,(108) Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 1,(114), Strona 86 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Redlinkuje do | Strona 1,(115) |
Statystyki | |
Inne | |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Za pomocą:
- kryształowej kuli (idealna soczewka)
- szczoteczki i pasty (izolator)
- telefonu komórkowego (emituje fale radiowe)
- grzybka halucynogennego z ogryzkiem
budujesz machinę do wskrzeszenia Starca. Podłączasz ją do jego serca...
...czekasz...
puk-puk
puk-puk
puk-puk
Udało ci się!
Starzec jednak, zregenerowawszy się, jest na ciebie nieźle wkurzony i rozwalił maszynę.
Coś zaczęło się dymić... coraz bardziej... i bardziej...
Przerażony zaczął więc rzucać wszystkie zaklęcia, jakie przyszły mu do głowy.
Dymi coraz bardziej...
...bardziej...
... i bardziej.
Już nic nie widzisz - wszystko jest wypełnione kłębami dymu i pary.
Czekasz.
Nagle słyszysz przeciągły, znajomy Ci gwizd...
Tak, koleś. Dzięki połączeniu magii i pokręconej techniki wydostałeś się z jaskini.
Szkoda tylko, że na dziewiętnastowieczne tory kolejowe tuż przed pędzącą lokomotywę.
Co zrobisz?
- Odwrócisz się i jak na amerykańskich filmach zaczniesz uciekać po torach.
- Będziesz mądrzejszy od bohaterów amerykańskich filmów i po prostu odsuniesz się na bok.
- Wskoczysz do pociągu.