Gra:Strona 1556: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Gra |
{{Gra |
||
|istnieje=true |
|istnieje=true |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
|datautw=2009-09-22 22:31:25 |
|datautw=2009-09-22 22:31:25 |
||
|datamod=2010-11-21 10:53:04 |
|datamod=2010-11-21 10:53:04 |
||
Linia 12: | Linia 10: | ||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas=12,4130 |
|średni_czas=12,4130 |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
|s_w_z1=Gra:Strona 79548,4 |
|||
|s_w_l1=19 |
|||
|s_w_z2=(inne) |
|||
|s_w_l2=14 |
|||
|s_w_z3=Gra:Strona 3,003 |
|||
|s_w_l3=5 |
|||
|s_w_z4=Gra:Strona 5 |
|||
|s_w_l4=2 |
|||
|s_w_z5=(wejście) |
|||
|s_w_l5=1 |
|||
|s_w_z6=Gra:Fantasy/strona 126 |
|||
|s_w_l6=1 |
|||
|s_w_z7=Gra:Strona 1,001 |
|||
|s_w_l7=1 |
|||
|s_w_z8=Gra:Strona 1554 |
|||
|s_w_l8=1 |
|||
|s_w_z9=Gra:Strona 1557 |
|||
|s_w_l9=1 |
|||
|s_w_z10=Gra:Strona pojedynek4.3.4 |
|||
|s_w_l10=1 |
|||
}} |
}} |
||
[[Kategoria:Gra|1556]] |
[[Kategoria:Gra|1556]] |
Wersja z 18:06, 18 wrz 2019
Strona 1556 Strona Gry | |
---|---|
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 3,003 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Redlinkuje do | Strona 1,001, Strona 2,002 |
Statystyki | |
Odwiedziny | 46 |
Unikalne odwiedziny | 36 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 12,4130 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2009-09-22 22:31:25 |
Data ostatniej edycji | 2010-11-21 10:53:04 |
Ilość wersji | 6 |
Autorzy | 79.191.81.102, 83.27.22.91, Artur21, Jeremy Kowalsky, Maqweel, Mbot |
Pierwszy autor | Maqweel |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Stajesz przed siedzibą Polsatu. W prawej ręce masz teczkę z łapówką, a w lewej mapę gmachu stacji. Niestety mimo posiadania mapy, gubisz się w labiryncie pokoi, co zwraca uwagę ochrony. Na szczęście zadzwonił dzwonek sygnalizujący kolejną zmianę, a nadchodząca kolejna para ochroniarzy nie wydaje się zainteresowana twoją osobą. Udało ci się odzyskać orientację przestrzenną jednak pojawił się nowy problem, gdyż w wyniku tego zajścia całkowicie zapomniałeś kogo właściwie miałeś przekupić. W twojej głowie (czy gdzie tam ewentualnie masz mózg) pojawia się pytanie:
Kogo chcesz przekupić?
- Jeśli chcesz przekupić woźnego: pana Kazika to przekupuj tam.
- Jeśli chcesz przekupić sekretarkę: panią Maryśkę to przekupuj siam.
- Jeśli chcesz przekupić pana prezesa Zygmunta to przekupuj gdzieśtam.