Gra:Strona 686870: Różnice pomiędzy wersjami
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|pierwszyautor=83.25.149.113 |
|pierwszyautor=83.25.149.113 |
||
|autorzy=83.25.149.113#91.150.223.123# |
|autorzy=83.25.149.113#91.150.223.123# |
||
|odwiedziny= |
|odwiedziny=65 |
||
|uni_odwiedziny= |
|uni_odwiedziny=35 |
||
|odsetek_wyjść=0,0000 |
|odsetek_wyjść=0,0000 |
||
|średni_czas=18, |
|średni_czas=18,6154 |
||
|s_w_z1=Gra:Strona 6868 |
|s_w_z1=Gra:Strona 6868 |
||
|s_w_l1= |
|s_w_l1=35 |
||
|s_w_z2=Gra:Strona 0,101 |
|s_w_z2=Gra:Strona 0,101 |
||
|s_w_l2= |
|s_w_l2=30 |
||
|s_w_z3=Gra:Strona 83 |
|||
|s_w_l3=4 |
|||
|s_w_z4=Gra:Strona X |
|||
|s_w_l4=4 |
|||
|linkuje=Strona 0,101# |
|linkuje=Strona 0,101# |
||
}} |
}} |
Wersja z 05:28, 11 gru 2020
Strona 686870 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Wątek | Matrix |
Motywy | Architekt (matrix), Facet tajniak w garniturze agent, Matrix, Smok, Wygrana zwycięstwo |
Moc konwergencji | 2 – bardzo szczegółowy wątek |
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 0,101 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 65 |
Unikalne odwiedziny | 35 |
Odsetek wyjść | 0,0000% |
Średni czas spędzony na stronie | 18,6154 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2009-10-26 19:27:59 |
Data ostatniej edycji | 2009-12-21 16:36:42 |
Ilość wersji | 2 |
Autorzy | 83.25.149.113, 91.150.223.123 |
Pierwszy autor | 83.25.149.113 |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Rezygnując ze swoich marzeń o zakończeniu Gry, postanawiasz wydostać się z Matrixa. Architekt nie zamierza jednak wypuścić twojego umysłu ze swoich wirtualnych szponów bez walki. Jednym kliknięciem Entera przyzywa dziesiątki agentów, z Agentem Smithem na czele, sam zaś przeistacza się z powrotem w gigantycznego smoka.
Na szczęście okazujesz się szybszy od agentów (zonk!) i wpadasz przez drzwi do pomieszczenia, przypominającego twój własny pokój (posprzątany rzecz jasna).
Rozglądasz się gorączkowo, zastanawiasz się kto mógł posprzątać twój pokój i co tu robi ten dziwny zwierz, aż w końcu odnajdujesz w podłodze klapę z napisem "ESCAPE THE MATRIX". Wtem, zwierzak zmienia się w Agenta Smitha a szczoteczka do zębów w Architekta, którzy rzucają się na ciebie, a ty uciekasz przez klapę w podłodze.