Gra:Strona 0,00045: Różnice pomiędzy wersjami
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
|s_w_z7=Gra:Strona 0,0222 |
|s_w_z7=Gra:Strona 0,0222 |
||
|s_w_l7=7 |
|s_w_l7=7 |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
|s_w_z8=Gra:Strona 955 |
|s_w_z8=Gra:Strona 955 |
||
|s_w_l8=7 |
|s_w_l8=7 |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
}} |
}} |
||
[[Kategoria:Gra|0,00045]] |
[[Kategoria:Gra|0,00045]] |
Wersja z 11:41, 15 maj 2021
Strona 0,00045 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Wątek | Szkoła |
Motywy | Farby, Lekcja, Okulary, Szkoła, Plastyka, Arka Gdynia |
Moc konwergencji | 3 – wymagany wspólny element |
Jakość | |
Linki | |
Linkuje do | Strona 0,022 |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Redlinkuje do | Strona 955, Strona 957 |
Statystyki | |
Odwiedziny | 153 |
Unikalne odwiedziny | 79 |
Odsetek wyjść | 4,5752% |
Średni czas spędzony na stronie | 29,4932 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2017-03-25 20:20:00 |
Data ostatniej edycji | 2020-03-16 20:42:33 |
Ilość wersji | 7 |
Autorzy | 5Pancerny, Adoor321, Eksekk, Stim |
Pierwszy autor | 5Pancerny |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00, gdzie twoim zaszczytem[potrzebne źródło] będzie uczyć rozwydrzoną młodzież tajników malarstwa. Jesteś zdumiony ich talentem, zwłaszcza abstrakcjonistycznym – stworzyli bardzo wierne reprodukcje dzieła pt. Czarny kwadrat na białym tle, a niektórzy nawet poszli dalej, tworząc Białe na białym, a jeden nawet przebił dzieła Malewicza, publicznie demonstrując białą kartkę na białej kartce. Inni stawiali na pełen performance – sami stawali się dziełami sztuki nowoczesnej, a w ich sztuce zgodnie z najnowszymi trendami w sztuce street-art dominowały motywy falliczne z elementami prozy jak np. „Arka Gdynia kurwa świnia”. Jednak jedna osoba przykuwa twoją uwagę – chłopczyk w drucianych okularach z grubego szkła, który cichym głosikiem prosi o pomoc przy otwarciu farb.
I co teraz?
- No a co ma być, pomagam chłopakowi, przecież od tego tu jestem.
- Ostrzegam chłopaka przed zgubnym wpływem farb i dzielę się negatywnymi wspomnieniami związanymi z nimi.
- Robię im kartkówkę z wiedzy na temat kierunków w sztuce XX i XXI wieku.