Gra:Strona 1498: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
(Automagiczne informacje)
Linia 6: Linia 6:
|pierwszyautor=Vivatte
|pierwszyautor=Vivatte
|autorzy=78.8.122.122#81.210.96.71#93.159.37.83#Aragni#D@mi#Mr.Zelu#Precz z Szoferka#Przejechana ryba#Sir Damiinho#Szoferka#Towarzysz Alchemik#Vivatte#
|autorzy=78.8.122.122#81.210.96.71#93.159.37.83#Aragni#D@mi#Mr.Zelu#Precz z Szoferka#Przejechana ryba#Sir Damiinho#Szoferka#Towarzysz Alchemik#Vivatte#
|odwiedziny=64
|odwiedziny=56
|uni_odwiedziny=45
|uni_odwiedziny=36
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=16,9844
|średni_czas=13,0357
|s_w_z1=Gra:Strona 1056
|s_w_z1=Gra:Strona 1056
|s_w_l1=22
|s_w_l1=24
|s_w_z2=(inne)
|s_w_z2=Gra:Strona -84
|s_w_l2=15
|s_w_l2=12
|s_w_z3=Gra:Strona -84
|s_w_z3=(inne)
|s_w_l3=11
|s_w_l3=8
|s_w_z4=Gra:Gra
|s_w_z4=Gra:Gra
|s_w_l4=4
|s_w_l4=4
|s_w_z5=Gra:Strona 130000
|s_w_z5=Gra:Strona 5
|s_w_l5=4
|s_w_l5=4
|s_w_z6=Gra:Strona 521
|s_w_l6=4
|linkuje=Strona -84#Strona 5#Gra#Strona -2,256,2#
|linkuje=Strona -84#Strona 5#Gra#Strona -2,256,2#
|redlinkuje=Strona 6996#Strona 7891#
|redlinkuje=Strona 6996#Strona 7891#
|s_w_z6=Gra:Strona 5
|s_w_l6=4
|s_w_z7=Gra:Strona 521
|s_w_l7=4
}}
}}
[[Kategoria:Gra|1498]]
[[Kategoria:Gra|1498]]

Wersja z 11:25, 23 sie 2020

Strona 1498
Strona Gry
Jakość
Linki
Linkuje do Strona -84, Strona 5, Gra, Strona -2,256,2
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 1000
Redlinki
Redlinkuje do Strona 6996, Strona 7891
Statystyki
Odwiedziny 56
Unikalne odwiedziny 36
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 13,0357 s
Inne
Data utworzenia 2007-03-11 14:13:57
Data ostatniej edycji 2010-10-01 13:47:50
Ilość wersji 17
Autorzy 78.8.122.122, 81.210.96.71, 93.159.37.83, Aragni, D@mi, Mr.Zelu, Precz z Szoferka, Przejechana ryba, Sir Damiinho, Szoferka, Towarzysz Alchemik, Vivatte
Pierwszy autor Vivatte
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Próbujesz wbiec po schodach, ale po pokonaniu ok. 15 schodków odkrywasz, że nie ma dalszego ciągu. Uratowałeś małą dziewczynkę i teraz niesiesz ją na rękach, ale co z tym zrobić? Przecież jej nie zostawisz.

Co zrobić?

  • Jeśli chcesz uśmiechnąć się uspakajająco do dziewczynki to dalej.
  • Jeśli chcesz zejść spokojnie i uciekać na Pola Marsowe, to po prostu uciekaj na te swoje Pola Marsowe.
  • Jeśli chcesz uratować jeszcze jedną dziewczynkę, to informacja: już żadnych nie ma.
  • Jeśli chcesz zatańczyć makarenę, to tańcz na stronie 5.
  • A jeśli chcesz pożyczyć od kumpla ciężarówkę, to pożycz ją na stronie 7891.
  • Ewentualnie, jeśli żadna z powyższych propozycji ci nie pasuje, możesz zrestartować tu lub iść nad jeziorko tu.