Gra:Strona 2221: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
(Automagiczne informacje)
Linia 10: Linia 10:
|pierwszyautor=Wasilij Hrabia Żygutek
|pierwszyautor=Wasilij Hrabia Żygutek
|autorzy=89.75.20.115#89.78.170.193#Marstar#Porost#Precz z Szoferka#Sir Damiinho#Szoferka#Vae#Wasilij Hrabia Żygutek#
|autorzy=89.75.20.115#89.78.170.193#Marstar#Porost#Precz z Szoferka#Sir Damiinho#Szoferka#Vae#Wasilij Hrabia Żygutek#
|odwiedziny=407
|odwiedziny=393
|uni_odwiedziny=356
|uni_odwiedziny=353
|odsetek_wyjść=2,9484
|odsetek_wyjść=3,8168
|średni_czas=17,7519
|średni_czas=19,7989
|s_w_z1=Gra:Strona 0.700.88.0
|s_w_z1=Gra:Strona 0.700.88.0
|s_w_l1=272
|s_w_l1=262
|s_w_z2=Gra:Strona 2088
|s_w_z2=Gra:Strona 2088
|s_w_l2=67
|s_w_l2=71
|s_w_z3=Gra:Strona 8452
|s_w_z3=Gra:Strona 8452
|s_w_l3=28
|s_w_l3=20
|s_w_z4=Gra:Strona 502
|s_w_z4=Gra:Strona 2220
|s_w_l4=12
|s_w_l4=10
|s_w_z5=Gra:Strona 8432
|s_w_z5=Gra:Strona 502
|s_w_l5=12
|s_w_l5=10
|s_w_z6=Gra:Strona 2220
|s_w_z6=Gra:Strona 8432
|s_w_l6=8
|s_w_l6=10
|s_w_z7=(wejście)
|s_w_z7=(wejście)
|s_w_l7=4
|s_w_l7=5
|s_w_z8=Gra:Strona 0
|s_w_z8=Gra:Strona 0
|s_w_l8=4
|s_w_l8=5
|linkuje=Strona 8452#Strona 8432#
|linkuje=Strona 8452#Strona 8432#
}}
}}

Wersja z 04:25, 11 gru 2020

Strona 2221
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Mrówka ze Snickersem
Motywy Bieganie uciekanie, Mrówka, Snickers, Wodospad, Apteczka, Amputacja brak kończyny
Moc konwergencji 1 – możliwość zerowa
Jakość
Linki
Linkuje do Strona 8452, Strona 8432
Liczba linkujących 3
Głębokość (od Strona 1) 1000
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 393
Unikalne odwiedziny 353
Odsetek wyjść 3,8168%
Średni czas spędzony na stronie 19,7989 s
Inne
Data utworzenia 2007-09-26 18:40:09
Data ostatniej edycji 2009-07-14 13:50:28
Ilość wersji 13
Autorzy 89.75.20.115, 89.78.170.193, Marstar, Porost, Precz z Szoferka, Sir Damiinho, Szoferka, Vae, Wasilij Hrabia Żygutek
Pierwszy autor Wasilij Hrabia Żygutek
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Podczas gdy Ty ukradkiem chowasz Snickersa, mrówa korzysta z sytuacji i odgryza Ci nogę... To było nawet przyjemne... a i przy okazji do przewidzenia. Mimo tego udaje Ci się uciec. Docierasz do podziemnego wodospadu. Po drugiej stronie leży apteczka (pamiętaj, że masz odgryzioną nogę)...

Co robisz?