Gra:Strona 4239: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
m (aktualizuję metryki)
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
{{Gra
|glebokosc=11
|typy=Zwykła strona
|typy=Zwykła strona
|wątki=Klapkina
|wątki=Klapkina
Linia 10: Linia 11:
|pierwszyautor=Grrr!
|pierwszyautor=Grrr!
|autorzy=Grrr!#
|autorzy=Grrr!#
|odwiedziny=139
|odwiedziny=148
|uni_odwiedziny=118
|uni_odwiedziny=120
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=20,4389
|średni_czas=18,1622
|s_w_z1=Gra:Strona 4240
|s_w_z1=Gra:Strona 4240
|s_w_l1=111
|s_w_l1=113
|s_w_z2=(inne)
|s_w_z2=Gra:Strona 4243
|s_w_l2=14
|s_w_l2=21
|s_w_z3=Gra:Strona 4243
|s_w_z3=(inne)
|s_w_l3=14
|s_w_l3=14
|linkuje=Strona 4243#
|linkuje=Strona 4243#

Aktualna wersja na dzień 21:11, 23 sie 2021

Strona 4239
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Klapkina
Motywy Niemowa brak mówienia, Mentos, Ekspedientka kasjerka, Głuchota niesłyszenie ogłuchnięcie brak słuchu
Moc konwergencji 2 – bardzo szczegółowy wątek
Jakość
Linki
Linkuje do Strona 4243
Liczba linkujących 1
Głębokość (od Strona 1) 11
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 148
Unikalne odwiedziny 120
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 18,1622 s
Inne
Data utworzenia 2013-07-09 17:46:51
Data ostatniej edycji 2013-07-09 17:46:51
Ilość wersji 1
Autorzy Grrr!
Pierwszy autor Grrr!
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Płacisz za zakup, a postać podaje Ci jedną z tubek, przy czym spogląda na Ciebie z uwagą. Bierzesz jeden z cukierków do ust. Gdy go spożywasz, gość chwyci Cię za rękę i wyszarpuje tubkę z powrotem. No tak, można się było tego domyślić – 15 groszy to cena jednego cukierka!

Niemniej, na razie wystarczy.

Dziwisz się zachowaniu sprzedawcy. Dlaczego rzucił się na Ciebie?

– Spokojnie, przecież wystarczyło powiedzieć, że tak to wygląda – mówisz do niego, ale on milczy i wzrusza ramionami.

Teraz zaczynasz rozumieć – zapewne jest głuchoniemy, a przynajmniej niemy. Przepraszasz go za kłopot i wchodzisz do budynku dworca.