Gra:Strona 7,96,13: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nondanych
(Automagiczne informacje)
m (aktualizuję metryki)
 
(Nie pokazano 4 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Gra
{{Gra
|glebokosc=15
|typy=Zwykła strona
|typy=Zwykła strona
|wątki=Wydział Szatańskiej Technologii
|wątki=Wydział Szatańskiej Technologii
Linia 11: Linia 12:
|pierwszyautor=Kacper314
|pierwszyautor=Kacper314
|autorzy=Adoor321#Kacper314#
|autorzy=Adoor321#Kacper314#
|odwiedziny=46
|odwiedziny=49
|uni_odwiedziny=46
|uni_odwiedziny=42
|odsetek_wyjść=0,0000
|odsetek_wyjść=0,0000
|średni_czas=5,7391
|średni_czas=6,7347
|s_w_z1=Gra:Strona 7,96,10
|s_w_z1=Gra:Strona 7,96,10
|s_w_l1=26
|s_w_l1=35
|s_w_z2=Gra:Strona 79,9997
|s_w_z2=Gra:Strona 79,9997
|s_w_l2=20
|s_w_l2=14
|linkuje=Strona -7,9610#
|linkuje=Strona -7,9610#
}}
}}

Aktualna wersja na dzień 21:28, 23 sie 2021

Strona 7,96,13
Strona Gry
Typ strony Zwykła strona
Wątek Wydział Szatańskiej Technologii
Motywy Skrzynia, Liczenie, Skakanie, Lidl, Biedronka (sklep), Rykoszet, Pocisk, Zbawienie, Świeżaki słodziaki, Kołek, Strzelanka FPS
Moc konwergencji 2 – bardzo szczegółowy wątek
Jakość
Znaczniki moderacji Świetna strona
Linki
Linkuje do Strona -7,9610
Liczba linkujących 2
Głębokość (od Strona 1) 15
Redlinki
Statystyki
Odwiedziny 49
Unikalne odwiedziny 42
Odsetek wyjść 0,0000%
Średni czas spędzony na stronie 6,7347 s
Inne
Data utworzenia 2011-09-12 07:08:37
Data ostatniej edycji 2020-03-11 09:24:20
Ilość wersji 3
Autorzy Adoor321, Kacper314
Pierwszy autor Kacper314
Pokaż linkujące i inne pierdoły

Narzędzia


Strona

Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie

Rzucasz się w kierunku dużej drewnianej skrzyni stojącej dwa metry dalej, ale uświadamiasz sobie, że:

  • źle obliczyłeś odległość,
  • w ogóle nie umiesz liczyć,
  • źle się odbiłeś,
  • w ogóle się nie odbiłeś,
  • przegapiłeś tydzień grecki w Lidlu…
  • …i kolejną wojnę świeżakowo-słodziakową w Biedronce,
  • więc stoisz jak kołek czekając na zbawienie,
  • które ominęło cię o milimetr,
  • to zbawienie nazywa się pocisk,
  • który co prawda cię minął, ale oberwałeś rykoszetem,
  • ale nie umierasz, bo przecież ta realistyczna strzelanka jest nadal grą!

Przejdź tutaj.