Gra:Strona 7,96,13: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
Linia 2: | Linia 2: | ||
|typy=Zwykła strona |
|typy=Zwykła strona |
||
|wątki=Wydział Szatańskiej Technologii |
|wątki=Wydział Szatańskiej Technologii |
||
|motywy=Skrzynia,Liczenie,Skakanie,Lidl,Biedronka (sklep),Rykoszet,Pocisk,Zbawienie,Świeżaki słodziaki |
|motywy=Skrzynia,Liczenie,Skakanie,Lidl,Biedronka (sklep),Rykoszet,Pocisk,Zbawienie,Świeżaki słodziaki,Kołek,Strzelanka FPS |
||
|konwergencja=2 – bardzo szczegółowy wątek |
|konwergencja=2 – bardzo szczegółowy wątek |
||
|znaczniki=Świetna strona |
|||
|istnieje=true |
|istnieje=true |
||
|datautw=2011-09-12 07:08:37 |
|datautw=2011-09-12 07:08:37 |
Wersja z 10:26, 11 mar 2020
Strona 7,96,13 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Wątek | Wydział Szatańskiej Technologii |
Motywy | Skrzynia, Liczenie, Skakanie, Lidl, Biedronka (sklep), Rykoszet, Pocisk, Zbawienie, Świeżaki słodziaki, Kołek, Strzelanka FPS |
Moc konwergencji | 2 – bardzo szczegółowy wątek |
Jakość | |
Znaczniki moderacji | Świetna strona |
Linki | |
Linkuje do | Strona 86 |
Liczba linkujących | 2 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 30 |
Unikalne odwiedziny | 30 |
Odsetek wyjść | 6,6667% |
Średni czas spędzony na stronie | 5,5357 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2011-09-12 07:08:37 |
Data ostatniej edycji | 2011-09-12 07:08:37 |
Ilość wersji | 1 |
Autorzy | Kacper314 |
Pierwszy autor | Kacper314 |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Rzucasz się w kierunku dużej drewnianej skrzyni stojącej dwa metry dalej, ale uświadamiasz sobie, że:
- źle obliczyłeś odległość,
- w ogóle nie umiesz liczyć,
- źle się odbiłeś,
- w ogóle się nie odbiłeś,
- przegapiłeś tydzień grecki w Lidlu…
- …i kolejną wojnę świeżakowo-słodziakową w Biedronce,
- więc stoisz jak kołek czekając na zbawienie,
- które ominęło cię o milimetr,
- to zbawienie nazywa się pocisk,
- który co prawda cię minął, ale oberwałeś rykoszetem,
- ale nie umierasz, bo przecież ta realistyczna strzelanka jest nadal grą!