Gra:Strona 070.1.1: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
(Automagiczne informacje) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|uni_odwiedziny=21 |
|uni_odwiedziny=21 |
||
|odsetek_wyjść=33,3333 |
|odsetek_wyjść=33,3333 |
||
|średni_czas=13, |
|średni_czas=13,9286 |
||
|s_w_z1=(inne) |
|s_w_z1=(inne) |
||
|s_w_l1=14 |
|s_w_l1=14 |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
|linkuje=Strona 600#Strona 06#Strona 006# |
|linkuje=Strona 600#Strona 06#Strona 006# |
||
|linkujepliki=Saturn SA5 launch.jpg# |
|linkujepliki=Saturn SA5 launch.jpg# |
||
|glebokosc=6 |
|||
}} |
}} |
||
[[Kategoria:Gra|070.1.1]] |
[[Kategoria:Gra|070.1.1]] |
Wersja z 17:57, 29 lip 2021
Strona 070.1.1 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Wątek | Czapka-niewidka |
Motywy | Astronauta, Doktor Niewiemstein, Laboratorium, Miotła szczotka, Mutacja mutant, Patelnia, Teleportacja, Toaleta klozet kibel, Amoniak Azan nh3 |
Moc konwergencji | 4 – duża swoboda |
Jakość | |
Znaczniki moderacji | Potrzebuje moderacji, Potrzebuje więcej wyjść |
Linki | |
Linkuje do | Strona 600, Strona 06, Strona 006 |
Linkuje do plików | Saturn SA5 launch.jpg |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 6 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 21 |
Unikalne odwiedziny | 21 |
Odsetek wyjść | 33,3333% |
Średni czas spędzony na stronie | 13,9286 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2010-01-22 14:04:08 |
Data ostatniej edycji | 2017-07-19 20:30:18 |
Ilość wersji | 3 |
Autorzy | Botyzjusz I, Kwadrat Fortuny, Ostrzyciel |
Pierwszy autor | Kwadrat Fortuny |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Notatki
Ukryty motyw czapki niewidki (opcje i jedna ze stron). To powinna być Strona typu 3, postarać się przemycić ten motyw klarownie.
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Przybywasz do laboratorium kosmicznego. Ku twojemu zaskoczeniu przebywający tam zmutowany Doktor Niewiemstein zauważa Cię i teleportuje na przylądek Canaveral. Z powodu braku mutantów na przylądku z łatwością zakradasz się do promu kosmicznego. Chcąc zająć jeden z foteli, zamykasz jednego z astronautów w kiblu podkładowym i zatykasz mu usta szczoteczką do klozetu. Po starcie, z braku innych pomysłów grzmocisz drugiemu z astronautów, pilotowi, patelnią w łeb. Aby się możliwie szybko ocknął, podstawiasz mu pod nos amoniak.
Co teraz?
- Możesz pójść do radiostacji.
- Inną opcją jest zdjęcie czapki niewidki w celu przeprowadzenia eksperymentu ze stanem nieważkości.
- Możesz też zamknąć pilota w kiblu i skierować prom ku najbliższej czarnej dziurze.