Gra:Strona 070.1.1: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nondanych
(Automagiczne informacje) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Gra |
{{Gra |
||
|typy=Zwykła strona |
|||
|konwergencja=4 – duża swoboda |
|||
|znaczniki=Potrzebuje moderacji, Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść |
|||
|opis=Ukryty motyw czapki niewidki (opcje i jedna ze stron). To powinna być Strona typu 3, postarać się przemycić ten motyw klarownie. |
|||
|istnieje=true |
|istnieje=true |
||
|datautw=2010-01-22 14:04:08 |
|datautw=2010-01-22 14:04:08 |
Wersja z 21:32, 5 sie 2020
Strona 070.1.1 Strona Gry | |
---|---|
Typ strony | Zwykła strona |
Moc konwergencji | 4 – duża swoboda |
Jakość | |
Znaczniki moderacji | Potrzebuje moderacji, Potrzebuje humoru, Potrzebuje więcej wyjść |
Linki | |
Linkuje do | Strona 600, Strona 06, Strona 006 |
Linkuje do plików | Saturn SA5 launch.jpg |
Liczba linkujących | 1 |
Głębokość (od Strona 1) | 1000 |
Redlinki | |
Statystyki | |
Odwiedziny | 19 |
Unikalne odwiedziny | 19 |
Odsetek wyjść | 21,0526% |
Średni czas spędzony na stronie | 10,8000 s |
Inne | |
Data utworzenia | 2010-01-22 14:04:08 |
Data ostatniej edycji | 2017-07-19 20:30:18 |
Ilość wersji | 3 |
Autorzy | Botyzjusz I, Kwadrat Fortuny, Ostrzyciel |
Pierwszy autor | Kwadrat Fortuny |
Pokaż linkujące i inne pierdoły |
Narzędzia
- Przeglądaj właściwości
- Pokaż najstarsze linkujące
- Pokaż statystyki wejść na tę stronę
- Pokaż statystyki wyjść z tej strony
Notatki
Ukryty motyw czapki niewidki (opcje i jedna ze stron). To powinna być Strona typu 3, postarać się przemycić ten motyw klarownie.
Strona
Pokaż na Nonsie | Edytuj na Nonsie
Przybywasz do laboratorium kosmicznego. Ku twojemu zaskoczeniu przebywający tam zmutowany Doktor Niewiemstein zauważa Cię i teleportuje na przylądek Canaveral. Z powodu braku mutantów na przylądku z łatwością zakradasz się do promu kosmicznego. Chcąc zająć jeden z foteli, zamykasz jednego z astronautów w kiblu podkładowym i zatykasz mu usta szczoteczką do klozetu. Po starcie, z braku innych pomysłów grzmocisz drugiemu z astronautów, pilotowi, patelnią w łeb. Aby się możliwie szybko ocknął, podstawiasz mu pod nos amoniak.
Co teraz?
- Możesz pójść do radiostacji.
- Inną opcją jest zdjęcie czapki niewidki w celu przeprowadzenia eksperymentu ze stanem nieważkości.
- Możesz też zamknąć pilota w kiblu i skierować prom ku najbliższej czarnej dziurze.